Part of the Titan Network

@Greg

User Info:

Real Name:
Greg
Registered:
December 7th, 2008
Last Visit:
September 16th, 2011
Gender:
Male
Birthday:
December 2
Location:
Leeds, United Kingdom

Gamer Info:

Global:
Greg
Server(s):
Champion, Defiant, Freedom, Guardian, Infinity, Justice, Liberty, Pinnacle, Protector, Triumph, Union, Victory, Vigilance, Virtue, Zukunft
Powered by City Info Tracker! Supergroup(s):
Powered by City Info Tracker! Main Hero:
Napalm Bomb
Powered by City Info Tracker! Main Villain:
Chain Breaker
Other Characters:

My Photos (7):

My Screenshots and Artwork:

Comments (91):

Britt
Britt January 4th, 2011 at 11:09 AM

Chu up to?

Britt
Britt January 2nd, 2011 at 1:58 AM

Hey (:

Dawnbreaker
Dawnbreaker August 19th, 2010 at 5:22 PM

Sorry.. I had to... it's.. a strange, long story involving the ghost in my house.

Dawnbreaker
Dawnbreaker August 19th, 2010 at 2:20 PM

GREG!?!?! You have a COHFACE?! omg... >_>

Acrux-
Acrux- July 20th, 2010 at 5:45 PM

Loving The DP Mate , Pretty BadmanZ :)

magma_man
magma_man July 18th, 2010 at 12:57 AM

ello stranger long time no see you still on coh ?

@kosmicxo
@kosmicxo June 28th, 2010 at 8:25 PM

TY for add

kelly
kelly February 25th, 2010 at 1:23 AM

hiii!!!

LoveHandle
LoveHandle January 24th, 2010 at 12:15 AM

heyyyyyyyyyyyy :) hows it hanging greg?
yeah we haven't spoken in a while, hows things? x

@Acrux
@Acrux January 23rd, 2010 at 10:33 PM

lol , just mate a trial on coh , there like 100-120 ppl online , sooo dead now

@Acrux
@Acrux January 23rd, 2010 at 10:33 PM

lol , just mate a trial on coh , there like 100-120 ppl online , sooo dead now

@Acrux
@Acrux January 23rd, 2010 at 9:41 PM

Ok Mate , You Not Even Coming Back For GR? :)

@Acrux
@Acrux January 23rd, 2010 at 3:34 PM

Gergo! Hows Youu? I Will Be Comeing Back Soon... Well Back For The 3rd Time :D

@Acrux
@Acrux January 23rd, 2010 at 3:34 PM

Gergo! Hows Youu? I Will Be Comeing Back Soon... Well Back For The 3rd Time :D

Angel Kandi
Angel Kandi October 26th, 2009 at 6:46 PM

mwah u smexi biatch xxxxxxxxxxxx luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssssss yyyyyyyyyyyaaaax

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! July 28th, 2009 at 4:41 AM

OMG FOOKING HAWT!

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! June 25th, 2009 at 3:29 PM

GREGGS IS NAKED!!!!!

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) June 4th, 2009 at 4:34 PM

eminem 3am or something lol

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) June 4th, 2009 at 4:08 PM

As in i've been kicked off lol i should be back on like tomorrow night maybe

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) June 4th, 2009 at 4:07 PM

Greg! my game's gone!

@Effy
@Effy June 4th, 2009 at 12:09 PM

Yo dude, never new you we're on here, catcha in game :)

Luv (:-- QUIT COH
Luv (:-- QUIT COH May 29th, 2009 at 1:16 PM

Thanks! (:

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) May 29th, 2009 at 3:32 AM

you logged in yet? be right with ya!

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) May 29th, 2009 at 3:31 AM

h'va ska jeg si?

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) May 29th, 2009 at 3:28 AM

nope, i got kicked off lol

Chib
Chib May 28th, 2009 at 5:27 AM

how u do the music man XD

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! May 27th, 2009 at 5:39 AM

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! LOVE U GREGGGS! xxxxxxxxx

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! May 27th, 2009 at 5:35 AM

did it!

@Buenos
@Buenos May 26th, 2009 at 3:34 PM

Get on MSN ha.

@Buenos
@Buenos May 26th, 2009 at 3:24 PM

Yeah, 5atan@live.com

@Buenos
@Buenos May 26th, 2009 at 3:06 PM

What song?

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) April 18th, 2009 at 3:08 PM

hehe if i was online it musta been a quick one! im in Las vagas now :P its wicked!!!! so wont be online for a while :(

LoveHandle
LoveHandle April 13th, 2009 at 10:26 AM

i noes, need someone to nurse my head ache lol

LoveHandle
LoveHandle April 13th, 2009 at 10:16 AM

lol u dork, don't comment on your own profile.. and yeah it was good, meal then a pool party... not feeling so good now tho x

@Greg
@Greg April 13th, 2009 at 10:11 AM

yeah you?
x

LoveHandle
LoveHandle April 13th, 2009 at 10:09 AM

i think your trying to mess with me! rofl, did u have a good egg day? :)

LoveHandle
LoveHandle April 13th, 2009 at 10:00 AM

what are you trying to say greg? lol

LoveHandle
LoveHandle April 10th, 2009 at 8:21 AM

i think that you were in the woods having a pjama party but covering it up by taking a masculine picture :D

@hitzit
@hitzit April 9th, 2009 at 3:43 PM

lol if you have msn hit me up

@hitzit
@hitzit April 9th, 2009 at 3:33 PM

lol thanks,not much bored.

@hitzit
@hitzit April 9th, 2009 at 3:24 PM

lol thanks,not much bored.

@hitzit
@hitzit April 9th, 2009 at 3:02 PM

Heya,whats up?

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 9th, 2009 at 10:03 AM

yeah...you meant emphasism...

LoveHandle
LoveHandle April 8th, 2009 at 7:08 PM

tell me! :) im interested in what 3 lads were doing in a forest...

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:39 PM

OMG OMG IT'S LIVE!!!!!1

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:39 PM

Ish-Yew-Four-Teen here we come!

Ms.Bizzaro
Ms.Bizzaro April 8th, 2009 at 3:39 PM

hehe ty

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:36 PM

OMG OMG OMG you're right! :p

Ms.Bizzaro
Ms.Bizzaro April 8th, 2009 at 3:36 PM

lmao but hes 5 months now almost 6 months =D

Shades29A
Shades29A April 8th, 2009 at 3:35 PM

hmm, good question ... depends on your skillz in bed ;-)

Ms.Bizzaro
Ms.Bizzaro April 8th, 2009 at 3:34 PM

eh im good jus lonely kinda but i got meh baby boy so all is good =P

Ms.Bizzaro
Ms.Bizzaro April 8th, 2009 at 3:30 PM

haha lol good one =P how r u anyway lol

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:30 PM

tbh i think we'll be able to log in tomorrow

@Greg
@Greg April 8th, 2009 at 3:26 PM

hmmm commented on wrong profile...

@Greg
@Greg April 8th, 2009 at 3:21 PM

emos?
i feel like commiting suicide today...

Ms.Bizzaro
Ms.Bizzaro April 8th, 2009 at 3:20 PM

=P emo, scene, punkers, rockers hawt

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:14 PM

imagine if we're the only atlasians not online

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:02 PM

i expected the servers to be up again at like 6, i was obviously wrong, my 360 is at a mates so all i can do is read the coh powersets in the toon creator, how exciting

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 3:00 PM

erm you know what's weird...the test servers are used for testing stuff, not the mainservers....ffs

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 2:56 PM

naw, i came back from a day or two out with mates and it won't even let me do shit, i can't even go on test servers

@Greg
@Greg April 8th, 2009 at 2:46 PM

Thats if i can still count xD

@Greg
@Greg April 8th, 2009 at 2:46 PM

its been going on for nearly 8 hours...

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 2:44 PM

*cries* two flipping hours!

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) April 8th, 2009 at 2:41 PM

no bitch, i can't lol

Angel Kandi
Angel Kandi March 19th, 2009 at 4:49 PM

hello me greggles xxxxxxxx

@Savage Impaler
@Savage Impaler March 6th, 2009 at 7:08 AM

im goooood, haven't seen you around in a little while... where you hiding? =P

@Savage Impaler
@Savage Impaler March 4th, 2009 at 6:27 PM

Weeeee, how be you big man? =P

Storm Fey
Storm Fey February 28th, 2009 at 7:04 PM

Hello ello :)

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! February 25th, 2009 at 5:44 PM

long as im ok? lool ;D

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) February 24th, 2009 at 4:13 PM

i landed my foot on the base of a broken scotch glass, those pics i posted of that blood is the aftermath of it. got sliced up real nice lol, needed stitches but im a pussy so i stuck with steri strips haha, those things are god!

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! February 23rd, 2009 at 8:59 AM

i do?! :O lool

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) February 22nd, 2009 at 5:13 PM

haha yeah well, whats the worst that could happen! :P on crutches this morning, im such a cripple :( wanna go home!

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! February 22nd, 2009 at 4:39 PM

HEY GREGGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOOO!!!!!

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) February 22nd, 2009 at 5:33 AM

and you too sir! lol, im finally back online so will be on soon! yeeeey!

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) February 21st, 2009 at 6:39 PM

well hello gerg :D lol, im klley!

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! February 19th, 2009 at 1:19 PM

Greggs!!!! I thought i would come on here and say hey! soooooooooooo! HEY! :)

@ fire of the phoenix
@ fire of the phoenix February 19th, 2009 at 7:02 AM

im great thanks hows u?

dustified
dustified February 19th, 2009 at 5:37 AM

lol

dustified
dustified February 19th, 2009 at 5:03 AM

thanks man :P

dustified
dustified February 19th, 2009 at 5:01 AM

GREGERITE

Lauradorable
Lauradorable February 18th, 2009 at 4:33 PM

thankks :D

Chib
Chib February 8th, 2009 at 8:46 AM

yo have i ever teamed with u before?

Timmy Too Far (@Kelly)
Timmy Too Far (@Kelly) February 6th, 2009 at 10:24 PM

heyyy ty for the add :) pretty sure ive teamed with you before... paragon's hope is all a little too familiar :P

Duncan Frost
Duncan Frost February 6th, 2009 at 4:25 PM

Oh good lord.

Toran
Toran January 19th, 2009 at 5:09 PM

Im kl thx fuktard, u? :P

SypherV
SypherV January 15th, 2009 at 3:03 PM

gregggggggg lol

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) January 13th, 2009 at 1:50 PM

won't even let me log back on, keep dc'ing :[

magma_man
magma_man January 12th, 2009 at 4:09 AM

im great thanx m8

magma_man
magma_man January 11th, 2009 at 3:49 PM

hi m8 how u doin

Insane Impulse (Quit CoH)
Insane Impulse (Quit CoH) January 7th, 2009 at 2:59 PM

Dude :P nothing.

@Deadly Rose is dead!!!!!
@Deadly Rose is dead!!!!! January 7th, 2009 at 2:35 PM

LOL nothing greggs! xP