Part of the Titan Network

Brianna:]

User Info:

Real Name:
Brianna
Registered:
February 18th, 2011
Last Visit:
July 7th, 2011
Gender:
Female
Birthday:
April 12
Location:
Cincinnati, OH, United States

Gamer Info:

Global:
@Nekbyter
Server(s):
Freedom
Supergroup(s):
STARBORN ALLIANCE & STARBORN LEGACY
Main Hero:
Sidney White
Other Characters:
F E I S T Y, Parachute, Alantius, Rosynn, Back Seat., Intoxicated.,Delailah

My Photos (10):

Comments (41):

Evan
Evan July 7th, 2011 at 5:45 PM

You were my 100th comment! xD

Evan
Evan July 7th, 2011 at 5:45 PM

You were my 100th comment! xD

Evan
Evan July 7th, 2011 at 4:09 AM

Can't lol I'm out of town :(

Evan
Evan July 7th, 2011 at 3:14 AM

Who knows :P lol

Evan
Evan July 6th, 2011 at 3:00 PM

Backseat I tink. :@

Evan
Evan July 6th, 2011 at 8:35 AM

Like always!

Evan
Evan July 6th, 2011 at 6:37 AM

Hai :D

keltik
keltik June 24th, 2011 at 12:23 AM

awww, hey do you have FB, i can add you there? I haven't been on CoH much either cuz the spring lightning storms we have here messed up my network adapter on my PC (it was my gaming PC). so now i use my lap top for everything, but its so weak that it can not support CoH on it, lol!

keltik
keltik June 24th, 2011 at 12:03 AM

hey beautiful!

EphinEcko
EphinEcko March 24th, 2011 at 10:08 PM

Hows it going?

keltik
keltik March 21st, 2011 at 8:42 PM

how are you this fine fine evening? The weather is beautiful, im off work until Wednesday, and im just fully energized and excited!!

keltik
keltik March 21st, 2011 at 8:28 PM

hey new friend :D

Matt noonecaresifyouquit
Matt noonecaresifyouquit March 19th, 2011 at 4:25 PM

well sorry

Matt noonecaresifyouquit
Matt noonecaresifyouquit March 18th, 2011 at 10:44 AM

why are you always up so early? :O

Matt noonecaresifyouquit
Matt noonecaresifyouquit March 17th, 2011 at 2:33 PM

why dont you add me global?

Matt noonecaresifyouquit
Matt noonecaresifyouquit March 17th, 2011 at 10:07 AM

studying for a chem test lol you

Fooshy
Fooshy March 16th, 2011 at 6:53 PM

that blows super hard!! my real name is Mitch btw nice to meet you;)

Fooshy
Fooshy March 16th, 2011 at 6:30 PM

HAHA.....why is your neck and back stiff?

Fooshy
Fooshy March 16th, 2011 at 6:05 PM

Not Much bud just at work how about yourself?!?

@opik
@opik March 16th, 2011 at 4:03 PM

heya thanks for approving me, you may not recognize me but you did something really nice to me. hope to bumped to u in game! :)

Fooshy
Fooshy March 16th, 2011 at 2:42 PM

Hey its you :D

Matt noonecaresifyouquit
Matt noonecaresifyouquit March 16th, 2011 at 2:38 PM

yeah :) hey homie

Godless Complex
Godless Complex March 13th, 2011 at 7:56 AM

Heyyy there how are you!

,
, February 23rd, 2011 at 7:36 AM

tattoo artist

Soleil Mortel
Soleil Mortel February 22nd, 2011 at 9:27 PM

Cause I like the pvp there :3

Soleil Mortel
Soleil Mortel February 22nd, 2011 at 9:17 PM

Oh, I spend most of my time in Sirens.. so that might have something to do with it o.0

Faithfeather
Faithfeather February 22nd, 2011 at 2:22 PM

you mades a new doodad ^^

,
, February 22nd, 2011 at 8:40 AM

yeah but it has some good and bad to it, it gets pretty busy during the evening so i get to make more money.

,
, February 22nd, 2011 at 8:38 AM

yeah but it has some good and bad to it, it gets pretty busy during the evening so i get to make more money.

,
, February 22nd, 2011 at 8:31 AM

i just got off work not too long ago and sleep does sound good right about now lol

,
, February 22nd, 2011 at 8:27 AM

im doing well, how are you?

,
, February 22nd, 2011 at 8:21 AM

Hiya Brianna:]

Soleil Mortel
Soleil Mortel February 22nd, 2011 at 7:24 AM

Yes, I'm online pretty much everyday at some point xD

Lucky Soul
Lucky Soul February 22nd, 2011 at 3:00 AM

Hey girl! :)

Soleil Mortel
Soleil Mortel February 21st, 2011 at 8:25 AM

Hello thanks for the add, you're very pretty btw ^^

Mezz,  on Marvel Heroes
Mezz, on Marvel Heroes February 20th, 2011 at 7:43 PM

Thanks for the add, and love the global, heh.

Blu
Blu February 20th, 2011 at 6:35 PM

Nice, I work over in Fairfield. Live in the Price Hill/Delhi area though.

Blu
Blu February 20th, 2011 at 12:04 AM

So what area of Cincy do you call home?

Last Ruin
Last Ruin February 19th, 2011 at 1:31 AM

Hey, how r u

Blu
Blu February 18th, 2011 at 10:54 AM

Hello fellow Cincinnati player person :)

@Blood Vain.
@Blood Vain. February 18th, 2011 at 8:58 AM

:o i know u!