Part of the Titan Network

@TAVY90

User Info:

Real Name:
Patrick
Registered:
September 30th, 2009
Last Visit:
March 17th, 2019
Gender:
Male
Birthday:
July 9
Location:
Springfield, Illinois, United States

Gamer Info:

Global:
TAVY90
Server(s):
Justice, Virtue
Supergroup(s):
Choas Knights ,American Legion
Main Hero:
TechGoliath
Main Villain:
TAVY90
Other Characters:
http://paragonwiki.com/wiki/Emote_Tantrum

My Photos (5):

My Screenshots and Artwork (45):

Comments (38):

Kelly the Hitchhiker
Kelly the Hitchhiker November 4th, 2012 at 11:47 PM

Thanks for add. :)

Kimono
Kimono September 23rd, 2011 at 12:51 PM

lol! what am i stopping? :P

Nice Bunny(RIP CoH ):)
Nice Bunny(RIP CoH ):) July 18th, 2011 at 4:04 PM

Oii btw I like the music on your profile lulz kthnxbai :D

Nice Bunny(RIP CoH ):)
Nice Bunny(RIP CoH ):) July 18th, 2011 at 4:03 PM

MOO? O:

@The Ish
@The Ish May 28th, 2011 at 11:58 PM

Hai, I know @Yasha. Just friending you cuz I can.

Kimono
Kimono March 28th, 2011 at 5:22 PM

hi Techy!!

Nice Bunny(RIP CoH ):)
Nice Bunny(RIP CoH ):) February 19th, 2011 at 3:50 AM

lol Nom nom nom :D

Oreo'
Oreo' February 17th, 2011 at 11:29 PM

i dont know! you havent brought me one yet :P

Kimono
Kimono February 5th, 2011 at 3:37 PM

Thanks Techy! :) It was great to see you last night.

Oreo'
Oreo' January 31st, 2011 at 7:19 AM

the one and only :) lol you need to go to bed mr!

Oreo'
Oreo' January 30th, 2011 at 4:28 PM

psh you cant destroy uscles like mine XD *flex* CHA! ^-^

Oreo'
Oreo' January 29th, 2011 at 8:15 PM

*flex* ha muscles are better than urs! :P

Oreo'
Oreo' December 31st, 2010 at 4:00 AM

Bubbles i can do.....Sammich? to far im lazy

Kimono
Kimono December 23rd, 2010 at 3:19 PM

Merry Christmas Techy! :)

Nice Bunny(RIP CoH ):)
Nice Bunny(RIP CoH ):) September 24th, 2010 at 2:13 PM

PATRICK!! O_O

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper September 3rd, 2010 at 4:14 AM

nawhhhhh :P

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper September 2nd, 2010 at 9:58 PM

:P maybe

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper September 2nd, 2010 at 8:40 PM

omnomnom

Nice Bunny(RIP CoH ):)
Nice Bunny(RIP CoH ):) August 30th, 2010 at 7:59 PM

Hii.:D

Kimono
Kimono August 25th, 2010 at 5:27 PM

hi Techy! :D Wanted to let you know I'm going to take a hiatus from game. I'll be back when I can...it shouldn't be too long, hm? :) Take care and have fun! *hugs*

Oreo'
Oreo' July 21st, 2010 at 3:37 AM

lol get new ones!

Oreo'
Oreo' July 20th, 2010 at 7:02 PM

nm just putin up new pics ^_^

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper July 15th, 2010 at 9:16 PM

oh you're cool :P

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper July 15th, 2010 at 5:46 PM

not much hbu?

Alanara
Alanara July 13th, 2010 at 9:23 AM

nice to meet you :)

Kimono
Kimono July 11th, 2010 at 10:42 PM

Hey Techy! And yea I missed you!-- Where have you been?? o.O

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper June 30th, 2010 at 5:38 PM

lmfaoooo sounds like me. :D

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper June 30th, 2010 at 6:37 AM

lmaoooo where'd you see me? XD

Parthenogenesis
Parthenogenesis June 17th, 2010 at 9:37 AM

hi TAVY, how are you?

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper June 13th, 2010 at 1:23 AM

lmao yay!!!! grats :P
I wasn't even in the CC I was just standing there
being myself :D

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper June 11th, 2010 at 8:16 PM

thanks for the picture comment. (:

Mrs. Unoper
Mrs. Unoper June 11th, 2010 at 8:16 PM

thanks for the picture comment. (:

Kimono
Kimono May 22nd, 2010 at 9:32 AM

Hi Techy! :P

@Cozza Frenzy
@Cozza Frenzy May 20th, 2010 at 8:00 AM

Wut it do, wut it be?!

Kimono
Kimono May 7th, 2010 at 1:36 AM

Hi TAVY! :P Thanks for adding me.

@OhHaiMac
@OhHaiMac May 6th, 2010 at 1:10 AM

thx4existing.

@Laser with a dot
@Laser with a dot May 5th, 2010 at 3:43 AM

harro

Victoria Secret Love
Victoria Secret Love January 7th, 2010 at 7:04 PM

hey there, thank you for friend invite, FINALLY:) see you on the game sweetie:)